Deklaracja Dostępności dla strony internetowej https://hrp.com.pl/

HRP – GRANTS Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do
Nasza strona internetowa.

  • Data publikacji strony internetowej:
    2018-06-01.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:
    2024-10-31.

Status zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Oświadczenie sporządzono dnia:
2023-11-27.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Data ostatniego przeglądu deklaracji:
2024-10-31.

Skróty klawiaturowe

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest
Agnieszka Harlej-Linke,

biuro@hrp.com.pl
. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu

+48 42 207 22 00
. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli masz problem z dostępnością strony internetowej, zgłoś to do Naszego Biura na adres email biuro@hrp.com.pl lub telefonicznie na numer telefonu +48 42 207 22 00

W zgłoszeniu podaj:

• swoje imię i nazwisko;

• swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail);

• dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść;

• opis, na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub według Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich

Dostępność architektoniczna

HRP – GRANTS Sp. z o.o.

płk. Jana Kilińskiego 185
90-348 Łódź

Parking

  • Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 1 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
  • Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
  • Parking jest bezpłatny.
  • Miejsca parkingowe znajdują się na dziedzińcu. Można na niego wjechać przez bramę.

Pies asystujący

  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
  • Pies musi mieć kaganiec. Nie dotyczy psów przewodników.
  • Zapewniamy wodę dla zwierzaka.

Wejście do budynku

  • W odległości poniżej 200 m od budynku znajdują się przystanki komunikacji miejskiej. Ciągi komunikacyjne wzdłuż budynku bez barier architektonicznych, z wyjątkiem małej architektury od strony ulicy w postaci latarni. Do wejścia głównego dojdziesz przez furtkę w ogrodzeniu. Od furtki prowadzi na wprost chodnik do wejścia. Furtka jest zawsze otwarta. Wejście główne znajduje się na ścianie budynku, wzdłuż, której będziesz wchodzić.
  • Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
  • Przed wejściem znajdują się piktogramy informujące o:

    1. Możliwości wejścia z psem

    2. O zainstalowanej pętli indukcyjnej.

    3. O udogodnieniach dla osób poruszających się na wózku.

    4. O udogodnieniach dla osób niewidomych.

  • Otwierają się na zewnątrz.
  • Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
  • Drzwi mają wygodną i ergonomiczną klamkę.
  • Skorzystaj z domofonu przy drzwiach.
  • W wejściu znajduje się przycisk wezwania pomocy / obsługi przed wejściem do budynku.

Przestrzeń za wejściem

  • Przestrzeń otwarta bez większych przeszkód architektonicznych.

    Za drzwiami znajduje się przestrzeń manewrowa o odpowiednich wymiarach

    Po prawej stronie za wejściem znajduje się pochylnia z poręczami po obu stronach.

    Korytarze odpowiedniej szerokości, przejścia odpowiedniej szerokości.

    Kontuar z przedłużką odpowiedniej wysokości.

    W recepcji dostępna pętla indukcyjna

    Oświetlenie Zgodne z normą.

    Kolorystyka korytarzy odpowiednia.

    Plan Tyflograficznego w strefie wejściowej.

  • Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.
  • Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
  • Punkt obsługi znajduje się na wprost od wejścia po lewej stronie.
  • Punkt obsługi wyposażony jest w pętlę indukcyjną.
  • W punkcie obsługi dostępna jest usługa tłumaczenia na język migowy.
  • Blat jest obniżony i może do niego podjechać osoba na wózku.

Ciągi poziome

  • Wszystkie pomieszczenia znajdują się na tym samym poziomie i na jednej kondygnacji, nie dotyczy wejścia i przestrzeni za wejściem.
  • Wszystkie korytarze są dostępne.

Łazienka

  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
  • Toaleta dostępna znajduje się obok recepcji. Na wprost od wejścia po lewej stronie.
  • Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.

Aplikacje mobilne

brak

Dodatkowe informacje