Deklaracja Dostępności dla strony internetowej https://hrp.com.pl/
HRP – GRANTS Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do
Nasza strona internetowa.
- Data publikacji strony internetowej:
2018-06-01. - Data ostatniej istotnej aktualizacji:
2024-10-31.
Status zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia:
2023-11-27.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
2024-10-31.
Skróty klawiaturowe
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest
Agnieszka Harlej-Linke,
biuro@hrp.com.pl
. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu
+48 42 207 22 00
. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli masz problem z dostępnością strony internetowej, zgłoś to do Naszego Biura na adres email biuro@hrp.com.pl lub telefonicznie na numer telefonu +48 42 207 22 00
W zgłoszeniu podaj:
• swoje imię i nazwisko;
• swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail);
• dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść;
• opis, na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub według Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
HRP – GRANTS Sp. z o.o.
Parking
- Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 1 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
- Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
- Parking jest bezpłatny.
-
Miejsca parkingowe znajdują się na dziedzińcu. Można na niego wjechać przez bramę.
Pies asystujący
- Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
- Pies musi mieć kaganiec. Nie dotyczy psów przewodników.
- Zapewniamy wodę dla zwierzaka.
Wejście do budynku
-
W odległości poniżej 200 m od budynku znajdują się przystanki komunikacji miejskiej. Ciągi komunikacyjne wzdłuż budynku bez barier architektonicznych, z wyjątkiem małej architektury od strony ulicy w postaci latarni. Do wejścia głównego dojdziesz przez furtkę w ogrodzeniu. Od furtki prowadzi na wprost chodnik do wejścia. Furtka jest zawsze otwarta. Wejście główne znajduje się na ścianie budynku, wzdłuż, której będziesz wchodzić.
- Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
-
Przed wejściem znajdują się piktogramy informujące o:
1. Możliwości wejścia z psem
2. O zainstalowanej pętli indukcyjnej.
3. O udogodnieniach dla osób poruszających się na wózku.
4. O udogodnieniach dla osób niewidomych.
- Otwierają się na zewnątrz.
- Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
- Drzwi mają wygodną i ergonomiczną klamkę.
- Skorzystaj z domofonu przy drzwiach.
-
W wejściu znajduje się przycisk wezwania pomocy / obsługi przed wejściem do budynku.
Przestrzeń za wejściem
-
Przestrzeń otwarta bez większych przeszkód architektonicznych.
Za drzwiami znajduje się przestrzeń manewrowa o odpowiednich wymiarach
Po prawej stronie za wejściem znajduje się pochylnia z poręczami po obu stronach.
Korytarze odpowiedniej szerokości, przejścia odpowiedniej szerokości.
Kontuar z przedłużką odpowiedniej wysokości.
W recepcji dostępna pętla indukcyjna
Oświetlenie Zgodne z normą.
Kolorystyka korytarzy odpowiednia.
Plan Tyflograficznego w strefie wejściowej.
- Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.
- Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
- Punkt obsługi znajduje się na wprost od wejścia po lewej stronie.
- Punkt obsługi wyposażony jest w pętlę indukcyjną.
- W punkcie obsługi dostępna jest usługa tłumaczenia na język migowy.
- Blat jest obniżony i może do niego podjechać osoba na wózku.
Ciągi poziome
- Wszystkie pomieszczenia znajdują się na tym samym poziomie i na jednej kondygnacji, nie dotyczy wejścia i przestrzeni za wejściem.
- Wszystkie korytarze są dostępne.
Łazienka
- W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
-
Toaleta dostępna znajduje się obok recepcji. Na wprost od wejścia po lewej stronie.
- Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.
Aplikacje mobilne
brak