Szanowni Państwo

Przypominamy, że Przedsiębiorca przed zapisem na usługę jest zobligowany przesłać kartę usługi do walidacji!

Zgodnie z Regulaminem projektu każda karta usługi musi zostać zwalidowana przez Operatora.

Eksperci sprawdzają kartę pod kątem jej zgodności z Rekomendacją nadzwyczajną Rady Sektorowej.  Wszystkie usługi, na które Przedsiębiorca zapisze siebie i swoich Pracowników bez pozytywnej walidacji są usługami niekwalifikowanymi w projekcie i nie zostaną zrefundowane.

Zapis na usługę przy użyciu ID wsparcia może nastąpić dopiero po pozytywnej walidacji karty.

Po podpisaniu umowy Przedsiębiorca:

  1. Wybiera usługi w BUR
  2. Wgrywa kartę usługi do systemu Operatora
  3. Otrzymuje informację od Operatora o rezultacie walidacji
  4. Zapisuje się na pozytywnie zwalidowaną usługę za pomocą ID wsparcia